Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за монтажа на филтър JR

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за монтажа на филтър JR

    Колеги имам едно такова питане. Взех си един филтър реплейсмант на JR за колата. Имам такъв въпрос има една такава хава която е закрепена към маркуча който влиза във въздушния филтър това е една пластмасова тръба която е дълга около 20 см в средата е стеснена а към края който стои към филтъра се разширява под конус ,та трябва ли да я махна или да я оставя и при новия филтър. Става въпрос за колата от подписа. Благодаря ви предварително
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

  • #2
    Ами щом е риплейсмънт остави тръбата, нищо не пипай, смени филтъра и толкова.
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

    Comment


    • #3
      Айде бре колеги някой не е ли слагал реплейсмант или спортен филтър направо в кутията. ето и снимки на сокаджика дето се чудя дали да го махам.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        Re: Въпрос за монтажа на филтър JR

        има една такава хава която е закрепена към маркуча който влиза във въздушния филтър това е една пластмасова тръба която е дълга около 20 см в средата е стеснена а към края който стои към филтъра се разширява под конус ,та трябва ли да я махна или да я оставя и при новия филтър. [/quote]
        Колега та тая въпросната хава махна ли я или я остави така щото и аз си поръчах риплеисмънт филтърче на JR та да знам кжо да правя.Между другото как се държи с тоя филтър.Мерси предварително.
        ALFA 156 1.8 TS '99 (polyurethaned by ФЕРАРИСТ & crew,rebuild engine by to6ko,vegatta & crew)sigpic & Alfa 145 1.6 TS `97

        Comment


        • #5
          Поздравления първо че изрови старата тема да питаш а не направи като повечето колеги да пускаш нова тема.
          Отначало бях със конус който наврях в кутията на стария филтър и бях махнал тръбата но реших че ще е по добре да сложа решлейсмант аз лично оставих тръбата пробвах колата със и без тръбата и не намерих разлика единствено без тръбата е по шумна при подаване на газ.
          Едната идея е че тръбата с със стеснение (когато въздуха се двини по тъбата и минава през стеснение във стеснението се вдига налягането а след стеснението пада налягането в тръбопровода но се увеличава скоростта на потока получава се неща като засмукване след стеснението което подобрява пълненето )
          Друга идея в + е че като с по дълги тръбопроводи се получава по добра инерция на потока и подобряване на напълването (Ама е по добре ако са прави и без чупки)
          В "-" е че се получава стеснение на входа на засмукване на двигателя което му пречи да се "харани пълноценно" с въздух. е аз избрах да не променям схемата.
          Иначе от филтъра съм доволен колата стана по пъргава в ниските обороти и смени леко гласа при подаване на газ в разхода не усетих промяна, някак си и е по леко на колата с този филтър.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            А защо махна конуса? Сега по-добре ли върви с реплейсмант филтъра?
            И аз пробвах да си сложа конуса в въздушната кутия обаче звука стана супер смотан - демек все едно си бях със стандартния филтър. За вървежа не бих казал, че усетих разлика в кутията или извън нея и си го оставих отвън - поне звука да е на дзвер
            Alfa 156 1.8 Тwin Spark с K&N Apollo Universal Cold Air Filter

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от alfa_R
              А защо махна конуса? Сега по-добре ли върви с реплейсмант филтъра?
              И аз пробвах да си сложа конуса в въздушната кутия обаче звука стана супер смотан - демек все едно си бях със стандартния филтър. За вървежа не бих казал, че усетих разлика в кутията или извън нея и си го оставих отвън - поне звука да е на дзвер
              Конуса ми беше от друга кола а тя е по малко кубици и коне т.е. може и да дойде малък на този мотор а пък и бях го прал и нямах масло да го третирам. Освен това реплесмънта има по голяма площ от конуса, а и звука когато е извън кутията филтъра е готин но си мисля че не подхожда много на тази кола все пак мсе води един вид лимузина със спортен дух а не кола за за стриит рацинг (лично мнение).
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment

              Working...
              X